tag:blogger.com,1999:blog-6162144560205189771.post4888342283773395476..comments2024-03-25T15:27:15.856+08:00Comments on Blog Jalan Raya Malaysia (Malaysian Highway Blog): Sejarah lengkap Lebuhraya Utara-Selatan E1 dan E2 / North-South Expressway E1 and E2 complete historysquall-shinodahttp://www.blogger.com/profile/09803900140191769405noreply@blogger.comBlogger8125tag:blogger.com,1999:blog-6162144560205189771.post-13892760002698948372022-08-25T10:45:35.489+08:002022-08-25T10:45:35.489+08:00Africon?Africon?ibnaffandihttps://www.blogger.com/profile/04835143453455777656noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6162144560205189771.post-44455770013378769722021-03-19T23:39:02.862+08:002021-03-19T23:39:02.862+08:00Keluarga kami adalah pengguna tegar lebuhraya PLUS...Keluarga kami adalah pengguna tegar lebuhraya PLUS jajaran Changkat Jering-Ipoh pada tahun 90an. Di Ipoh berakhirnya di Tasek, menjadi simpang 3, ke kiri menuju ke Sungai Siput Utara dan ke kanan menuju Jaya Jusco dan Medan Gopeng. Antara susur keluar yang terkenal waktu tu adalah Jelapang selepas plaza tol. Sekian perkongsian. //https://www.blogger.com/profile/05469872798426829499noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6162144560205189771.post-42866850535882617432019-03-10T09:27:30.058+08:002019-03-10T09:27:30.058+08:00Anda boleh gunakan entri ini untuk tugasan anda. C...Anda boleh gunakan entri ini untuk tugasan anda. Cuma untuk hentian rehat pula selalunya seiring dengan sejarah lebuh raya itu sendiri, kecuali R&R Seremban.<br /><br />R&R Seremban asalnya cuma hentian stesen minyak Petronas sahaja. Namun kemudian, semasa projek pelebaran jajaran Kuala Lumpur-Seremban daripada 4 lorong kepada 6 lorong antara tahun 1992-1993, hentian tersebut dinaiktaraf menjadi R&R penuh.<br /><br />Selebihnya, anda boleh juga rujuk entri Wikipedia mengenainya. Tetapi ingat, jangan sekali-kali gunakan pautan entri Wikipedia itu sebagai sumber rujukan anda kerana kebanyakan pensyarah melarang para pelajar mereka menggunakan pautan entri Wikipedia sebagai sumber rujukan. Sebaliknya, gunakan sumber-sumber rujukan yang disertakan itu sebagai senarai rujukan anda.squall-shinodahttps://www.blogger.com/profile/09803900140191769405noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6162144560205189771.post-85039084099198122472019-03-01T10:28:05.074+08:002019-03-01T10:28:05.074+08:00Boleh saya dapatkan sejarah penubuhan lebuh raya P...Boleh saya dapatkan sejarah penubuhan lebuh raya PLUS ? Saya ingin sejarah lengkap kawasan rehat dan rawat (R&R) PLUS untuk assignment saya. Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/04971684590069760092noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6162144560205189771.post-67869350063092888832019-01-13T22:42:25.560+08:002019-01-13T22:42:25.560+08:00Terima kasih atas sokongan anda.Terima kasih atas sokongan anda.squall-shinodahttps://www.blogger.com/profile/09803900140191769405noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6162144560205189771.post-47786662651826274382019-01-12T16:39:25.568+08:002019-01-12T16:39:25.568+08:00sy antara peminat bagi membaca sejarah sebenar pen...sy antara peminat bagi membaca sejarah sebenar penbinaan hgway plus ni, dan sy antara yg kerap menggunakannya, trima ksh penulis, sy mengharapkan sejarah yg lebih terperinci beserta gambar2, tahniah penulishanafihttps://www.blogger.com/profile/00298754258675501088noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6162144560205189771.post-68676100197569904022015-04-20T18:51:53.423+08:002015-04-20T18:51:53.423+08:00Terima kasih atas maklumat yang begitu berguna ini...Terima kasih atas maklumat yang begitu berguna ini :)squall-shinodahttps://www.blogger.com/profile/09803900140191769405noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6162144560205189771.post-63817559738519759592015-04-20T18:17:11.658+08:002015-04-20T18:17:11.658+08:00Detailed Feasability study utk e1& e2 telah di...Detailed Feasability study utk e1& e2 telah dijalankan pd lewat 70an oleh hpu. Consultant adalah minco & ssp dgn kerjasama wilbur smith &... x ingat nama penuh dia (consultant luar)Unknownhttps://www.blogger.com/profile/00753887959990339868noreply@blogger.com