Sunday, May 20, 2018

Blog Jalan Raya Malaysia kini pengedar rasmi Fuel Gain Kit di Kuala Lumpur / Malaysian Highway Blog is now an official dealer of Fuel Gain Kit in Kuala Lumpur




Salam sejahtera kepada semua para pembaca Blog Jalan Raya Malaysia yang budiman.

Anda rindukan reviu-reviu jalan raya di Blog Jalan Raya Malaysia...? Saya memohon maaf kerana sudah jarang mengemaskini Blog Jalan Raya Malaysia akhir-akhir ini disebabkan kesibukan kerja serta sedikit masalah kesihatan. Serius saya katakan, saya sebenarnya amat rindu untuk mencuba jalan-jalan raya yang belum pernah saya cuba sebelum ini, mengambil gambar serta berkongsi reviu kepada anda semua. Namun, untuk menghasilkan reviu jalan raya yang belum pernah saya terokai, ia memerlukan kos kewangan yang selama ini ditanggung menggunakan wang poket sendiri; hanya siri reviu XPDC Teganu Kita 2015 merupakan satu-satunya siri reviu jalan raya yang dibiayai sepenuhnya daripada hasil derma para pembaca.

Justeru, adakah anda mahukan lebih banyak reviu jalan raya selepas ini...? Boleh, tetapi dengan syarat saya memerlukan sokongan daripada anda semua supaya dapat menjayakan permintaan lebih banyak reviu jalan raya, dan kali ini ada satu saluran terbaru untuk anda menzahirkan sokongan anda. Bagaimana...? Biar saya terangkan. Anda masih ingat lagi akan kit penukaran sistem pancitan bahan api Fuel Gain Kit (FGK) keluaran APT Touch Sdn. Bhd...? Untuk pengetahuan anda, Blog Jalan Raya Malaysia kini merupakan wakil pengedar sah FGK bagi kawasan Kuala Lumpur, Batu Caves & Lembah Klang.

Baru-baru ini pada 16 Mei 2018, APT Touch Sdn. Bhd. selaku pengeluar kit penukaran sistem pancitan bahan api Fuel Gain Kit telah melantik Blog Jalan Raya Malaysia sebagai pengedar rasmi bagi kawasan Kuala Lumpur, Batu Caves & Lembah Klang. Kami memang sudah lama berhasrat untuk menjalinkan kerjasama sebegini, memandangkan saya sering menulis banyak entri berkaitan dengan sistem pancitan bahan api motosikal kapcai.

Bagi tujuan ini, saya akan mewujudkan satu laman Facebook baharu yang akan dikenali sebagai FGK KL untuk membolehkan para peminat Blog Jalan Raya Malaysia membeli set FGK secara atas talian. Selain itu, kami juga ada menyimpan beberapa set ready stock khas untuk yang mahu memiliki set FGK segera & ingin memasangnya segera. Kami juga akan berinteraksi dengan pembeli yang sudah membelinya untuk mendapatkan maklum balas, berkongsi-kongsi pemetaan ECU sesama sendiri serta tip-tip untuk mendapatkan talaan paling berkuasa tetapi juga jimat minyak.

Diharap para pembaca Blog Jalan Raya Malaysia sekalian dapat memberikan sokongan kepada kami dengan membeli kit FGK daripada kami & juga tular-tularkan kepada sahabat handai & ahli keluarga anda semua. Terima kasih.

Ikuti FAQ pemasangan Fuel Gain Kit dalam entri seterusnya.

No comments:

Post a Comment